A profi hátteret mi biztosítjuk,


a fiatalos lendületet Te adod.

Legyél az új SALES asszisztensünk!



Szeretsz emberekkel foglalkozni? 

Szívesen képviselnél egy olyan céget, ami egy rendkívül egyedi, ám annál érdekesebb területen tevékenykedik kevés konkurenciával, és ahol kortól függetlenül is sikeres lehetsz? 


AKKOR EZT A MUNKÁT IMÁDNI FOGOD!




SALES ASSZISZTENS

álláslehetőség Budapesten

NEM CSAK FIATALOKNAK!





KORREKT FIZETÉS, MUNKA-MAGÁNÉLET EGYENSÚLY, MEGBECSÜLT MUNKAKÖR

... ha kedveled az embereket, és jó kommunikációs készségekkel rendelkezel,


... ha szereted a szabadságot, és az önálló munkavégzést,


... ha értékesítői vénával rendelkezel, és jó érzéssel tölt el, ha segíthetsz az ügyfelek problémáinak megoldásában,


... ha képes vagy kitartással, kedvességgel, ugyanakkor kellő határozottsággal és precizitással kezelni az ügyfelek igényeit,


... ha magabiztosan használod a szokásos irodai programokat (MS Office),


.. és a jól elvégzett munkádért cserébe szeretnél versenyképes fizetést hazavinni,


AKKOR




Jelentkezz hozzánk SALES ASSZISZTENSNEK

2019. április 7-ig!






MIT NYÚJTUNK, 

HA CSATLAKOZOL 

CSAPATUNKHOZ?




Korrekt fizetés

A jól végzett munkádat versenyképes fix alapfizetéssel honoráljuk feléd, ezen felül pedig minden új ügyfél után magas jutalékra is számíthatsz. Dolgozz nálunk, és vigyél haza több pénzt Te is!

Pontos kifizetések

Tudjuk, hogy minden forintnak megvan a helye a Te életedben is, ezért biztos lehetsz benne, hogy a fizetésedet mindig időben megkapod tőlünk. Ezt garantáljuk!

Bejelentett jogviszony

Dolgozóinkat bejelentett munkaviszonyban, határozatlan idejű szerződéssel foglalkoztatjuk főállásban, így nálunk mindenki jogosult ingyenes orvosi ellátásra, nyugdíjra és fizetett szabadságra is.

Munka-magánélet-egyensúly

Hétfőtől péntekig normál munkarendben, 8.00-tól 16.00 óráig dolgozunk, így a délutánokat és a hétvégéket a szeretteink körében töltjük, vagy azzal foglalkozunk, amitől feltöltődünk.

Stabil cég kiépült ügyfélkörrel

Cégünk olyan ágazatban tevékenykedik, ami a jövőben is folyamatosan sok munkát ígér. Nevünk és minőségi szolgáltatásunk ismert a piacon, ami a te munkádat is jelentősen megkönnyíti.

Fejlődési lehetőség - változatos munka

Ügyfeleink és munkáink sokszínűsége garancia arra, hogy egyedülálló szakmai tapasztalatokra tehess szert a szakterületeden, és hogy még jobb lehess a szakmádban.

Megtanítunk mindent

Ahhoz, hogy hozzáértő és sikeres legyél a munkádban, folyamatosan ellátunk minden szükséges információval, így magabiztosan és eredményesen képviselheted cégünket. 

Modern eszközpark

Biztosak vagyunk benne, hogy az irodánkra nem lesz panaszod. Nálunk mindenki a munkaköréhez szükséges legjobb eszközökkel dolgozik profi informatikai háttértámogatással.

Jó csapat - jó hangulat

Cégünknél szeretjük a kellemes munkahelyi légkört, és tudjuk, hogy bármilyen helyzetben számíthatunk egymásra. Tiszteljük kollégáink munkáját és minden körülmények között segítjük a másikat.

Milyen kollégát keresünk?



SZAKMAILAG EZT KÉRJÜK...

  • Legalább középfokú végzettséggel (érettségi) rendelkezel, de nagyon örülünk, ha ezen felül van egyéb szakirányú (kereskedelmi, marketing, stb.) végzettséged is.
  • 1-3 év értékesítési területen szerzett tapasztalatod van.
  • Alapos számítógépes ismeretekkel rendelkezel - A mindennapi munkavégzéshez MS Office programokat használjuk (Word, Excel, stb.). Fontos, hogy ezeket magabiztosan tudd kezelni.
  • Jól kommunikálsz az emberekkel mind írásban, mind szóban. A kommunikációdat igényes és udvarias nyelvhasználat jellemzi.
  • Jó vagy az adminisztrációban és nem ijedsz meg különféle szervezési feladatoktól sem, ugyanis ezek is a feladataid részét fogják képezni.
  • Előny, de nem elvárás: angol vagy német nyelvtudás.



  • EMBERILEG EZEK JELLEMZŐEK RÁD...

  • Igazi csapatjátékos vagy! A cégünknél mindannyian jól tudjuk, hogy bármilyen helyzetben számíthatunk egymásra. Szakmailag és emberileg is támaszkodhatunk munkatársainkra, és minden körülmények között segítjük a másikat. Ezt tőled is elvárjuk.
  • Motivált vagy a szakmáddal és úgy általánosságban az életeddel kapcsolatban. Felelősséget érzel a vállalt feladataid irányában, hogy azok határidőre elkészüljenek. Pont úgy, ahogy megbeszéltük.
  • Kerülöd a félreérthető vagy félrevezető kommunikációt - ha tudod, hogy valami gond van, de csak azért nem szólsz róla, mert mi nem kérdezzük, az nálunk nem oké. Elvárjuk az őszinte, egyenes kommunikációt, és hogy ne söpörd a problémákat a szőnyeg alá.
  • Alapvetően pozitív beállítottságú vagy - Nálunk senki sem szereti a negatív embereket, szóval ha lételemed a panaszkodás és kritizálás, akkor biztosan nem fogod magad jól érezni nálunk.

  • NE MARADJ LE!


    Az idő gyorsan fogy, és csupán 1 üres pozíció vár betöltésre, amire még eddig tudsz jelentkezni: 


    Munkakör megnevezése: SALES ASSZISZTENS

    Irodánk elhelyezkedése: Budapest (Csepel)

    Munkarend: munkanapokon 8.00 - 16.00 óráig

    Feladatok:

    • Meglévő üzleti kapcsolataink ápolása
    • Asszisztensi feladatok ellátása (esetleges megrendelések lebonyolítása, időpontok egyeztetése, naptárszervezés és kezelés)
    • Új üzleti partnerek felkutatása és szerződtetése
    • Új projektek megszerzése
    • Vevői árajánlatok készítése, szerződéskötés, e-mailes és telefonos nyomon követés és kapcsolattartás
    • Marketing folyamatokban való aktív részvétel (marketing folyamatok fejlesztésében való részvétel, meglévő állomány kezelése)
    • Szervezési feladatok (pl. konferenciákon való részvétel megszervezése)

    Elvárások:

    • Érettségi
    • MS Office program készségszintű használata
    • Jó kommunikációs képesség
    • Értékesítési területen szerzett 1-3 éves tapasztalat
    • Pozitív kisugárzás, stabil személyiség, rugalmasság
    • Precizitás, hatékony problémamegoldó-képesség

    KIHÍVÁS, SZABADSÁG, STABILITÁS 


    Ha Te is szívesen foglalkozol emberekkel, és szeretnél sales asszisztensként egy olyan biztos cégnél dolgozni, ahol a korrekt fizetés mellett magadra és a szeretteidre is marad időd, akkor add le a jelentkezésed FÉL PERC ALATT az alábbi gombra kattintva!  

     

    VAGY


    Küldd el a szakmai önéletrajzod az audit@auditron.hu e-mail címünkre!

    Jelentkezési határidő: 
    2019. április 5.
    Auditron Kft. | © 2019
    1214 Budapest, Vénusz utca 7.
    Az oldalt a Webnode működteti
    Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el